خبرای داغ داغ
سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : آتش

مدیرکل بازرسی استان خراسان رضوی گفت: با پیگیری های سازمان بازرسی میزان پاسخ گویی دستگاه ها به شکایت مردم در سال جاری 70درصد بوده است.

 

به گزارش خبرنگار مشهد پیام ،حجت الاسلام حسن درویشیان مدیرکل سازمان بازرسی استان خراسان رضوی امروز در نشست خبری که در اداره کل سازمان بازرسی برگزار شد بیان داشت: با توجه به تغییر مدیریت سازمان بازرسی کشور سیاست های سازمان تغییری نکرده به ویژه در زمینه  اقدامات پیشگیرانه به دلیل اهمیت نقش نظارت در جلوگیری از انحراف و هدایت دستگاه اجرایی و قانون گرایی و افزایش سلامت دستگاه های اجرایی یکی از اقدامات نظارتی در حوزه ی معاملات دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: بازرسی ابزاری است برای اعمال نظارت و هدف از آن نظارت بر اجرای صحیح و حسن اجرای امور می باشد.

درویشیان با اشاره به اقدامات مورد نظر در سال جاری عنوان کرد: از جمله اقدامات پیشگیرانه در برنامه  سال جاری برگزاری جلسات برای مدیران و دست اندرکاران سازمان های اجرایی می باشد که این جلسات را اواخر سال برگزار خواهیم کرد.

245 نفر بازرس افتخاری در استان خراسان رضوی شناسایی شده است

مدیر کل بازرسی خاطرنشان کرد: از جمله ساختارهای جدید سازمان بحث نظارت همگانی است و طبق ماده 11 قانون در استفاده از تشکل های غیر دولتی ،ما در استان حدود 245 نفر را به عنوان بازرس افتخاری شناسایی کردیم که 84 نفر را آموزش داده ایم و حدود 18 گزارش از بدو فعالیت این بازرسی داشته ایم و تخلفات مالی توسط این بازرسین کشف شده است.

وی در ادامه بیان داشت: ما، 3نوع بازرسی داریم و در یک سال گذشته 73 بازرسی برنامه ای و مستمر 4 بازرسی فوق العاده و 94 بازرسی موردی که توسط مردم صورت می گیرد داشته ایم و 1737 شکایت در یک سال گذشته به ثبت رسانده ایم که از این تعداد 503 مورد را دستگاه ها پاسخ دادند که با پیگیری های صورت گرفته پاسخ گویی به شکایات مردم 70 درصد بوده و نسبت به سال گذشته رشد 9 درصدی داشته است.

حجت الاسلام درویشیان در پایان اظهار کرد: ما بیش از 100 مورد اثر بخشی در سال گذشته داشته ایم . یکی از اقدامات اثر بخش ما در حوزه  شرکت های دولتی بوده است و 15 شرکت را که برای حساب هایشان حساب خزانه نداشتند مورد بررسی قرار دادیم و بعد از محرز شدن موضوع پیگیری جدی صورت گرفت و در حال حاضر همه این شرکت ها حساب خزانه افتتاح کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرای داغ داغ و آدرس trm067.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 1804
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1