خبرای داغ داغ
دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : آتش

در پی شهادت تعدادی از مرزداران در جریان درگیری با اشرار مسلح در منطقه ی سراوان پیامی از سوی استاندار خراسان رضوی صادر شد.

 

به گزارش صبح توس، متن پیام محمد حسین فروزان مهر، استاندار خراسان رضوی به شرح ذیل است:

 

«بسم رب الشهداء والصدیقین»


بار دیگر با دستان مزدوران حلقه به گوش استکبار به خیال واهی ایجاد خدشه در امنیت و آرامش نقاط مرزی کشور عزیزمان، قلب تعدادی از فرزندان رشید و جان برکف این آب و خاک آماج گلوله های نفاق و افراطی گری قرار گرفت و خون پاک آنان در منطقه سراوان بر زمین ریخت.


تردیدی نیست اقدامات کور و غیر انسانی ایادی سر سپرده ی صهیونیزم خشم و انزجار ملت آگاه کشورمان از دشمنان قسم خورده خود را مضاعف و خون مطهر شهیدان انسجام، عزت و سربلندی بیشتر ایران اسلامی را در تمامی عرصه ها تضمین خواهد نمود.


این جانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از مرزداران دلیر نیروی انتظامی که از هم استانی های عزیزمان در خراسان رضوی بوده اند را به مقام معظم رهبری، مردم شریف و ولایتمدار استان، نیروی های غیور انتظامی و خانواده معزز آنان تبریک و تسلیت گفته از درگاه خداوند رحمان علو درجات و حشر آن عزیزان به حق پیوسته با سالار شهیدان، شفای عاجل مجروحان و صبر و اجر بازماندگان را مسالت می نمایم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرای داغ داغ و آدرس trm067.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 1795
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1